Blaise VIDET

Publications de l'auteur

Articles

NÉRAUDEAU D., VULLO R., GOMEZ B., GIRARD V., LAK M., VIDET B., DÉPRÉ É. & PERRICHOT V. 2009. — Amber, plant and vertebrate fossils from the Lower Cenomanian paralic facies of Aix Island (Charente-Maritime, SW France), in PERRICHOT V. & NÉRAUDEAU D. (eds), Cretaceous ambers from southwestern France: geology, taphonomy, and palaeontology. Geodiversitas 31 (1): 13-27. https://doi.org/10.5252/g2009n1a2

LACOUR D., LAURIAT-RAGE A., SAINT MARTIN J.-P., VIDET B., NÉRAUDEAU D., GOUBERT É. & BONGRAIN M. 2002. — Les associations de bivalves (Mollusca, Bivalvia) du Messinien du bassin de Sorbas (SE Espagne), in NÉRAUDEAU D. & GOUBERT É. (eds), Messinia event: palaeobiological and palaeoecological approaches. Geodiversitas 24 (3): 641-657.

NÉRAUDEAU D., VIDET B., COURVILLE P., GOUBERT É. & ROUCHY J.-M. 2002. — Corrélation des niveaux fossilifères marins interstratifiés dans les gypses messiniens, entre la carrière de Los Yesos et la carrière de Molinos de Aguas (bassin de Sorbas, SE Espagne), in NÉRAUDEAU D. & GOUBERT É. (eds), Messinia event: palaeobiological and palaeoecological approaches. Geodiversitas 24 (3): 659-667.